13/10-18 Hej igen!

Hej hej.
 
Jodå jag lever!! Mycket just nu med vfu och livet i allmänhet så bloggen blir lidande. Vill skriva för det är väldigt kul att gå tillbaka och kolla vad vi gjort under åren.  Men som sagt tiden. 
 
Något kul och spännande som hänt är att jag fått jobb!! Jag hade tackat ja till ett jobb i grannkommunen men sedan fick jag ett bättre erbjudande som känns så jäkla rätt. Så där jag har vfu nu där kommer jag även börja jobba i januari. Så himla roligt! Att jag var orolig över fall jag skulle få jobb eller inte efter studierna behöver jag absolut inte oroa mig för. Blivit erbjuden 4 jobb varav ett i går eftermiddag. Tack men nej tack. Jobbet jag nu tackat ja till känns 100% så himla kul och spännande!!
 
Denna helg är fullspäckad med grejer för oss. I dag ska vi hem till Östra Ryd.  Kommer alltid vara mitt hem! Vi ska leka med goda vänner och äta tacos med grannarna ( våra förra grannar). Ska bli så mysigt!! 
 
Nu blir det en andra frukost och sedan stallet med Filippa innan det är dags att åka på äventyr. 
 
Hade så bra!
 
Fick fina blommor i förgår av min fina karl och barn <3 <3.