26/3-18 mens och tentavecka!

Käken gör ont likaså huvudet, irritationen ligger väldigt ytligt och jag skulle kunna börja gråta när som helst! 
Om ni undrar så här jag mens och tentavecka!! Det är ingen bra kombination! Plus att barnen känner att jag är irriterad och testar gränser och då blir jag mer irriterad och så får jag dålig samvete för att jag blir irriterad!
 
Jag är glad att våren börjar komma.. äntligen men vem kom på detta med sommar och vintertid!!?? Mina små somnar nu! Alltså halv 9! Va fasan! I morse sov vi till 8.20. Jätteskönt men alltså kroppen är ju helt fel inställd. Blir skönt om någon vecka när man kommer in i det. 
 
Nej nu ska jag sätta mig framför datan och försöka skriva lite till. Längtar till jag är färdig med skolan! 
 
Avslutar med en bild på mig och fina Becka!