22/3-18 Torsdag

Hej Hej.
 
Denna vecka har gått så fort! Redan torsdag och i morgon är det dags för dugga i skolan. För er som inte vet vad en dugga är så är det som en tenta fast mindre. Det kommer vara 33 frågor ned svarsalternativ. Så hoppas jag klarar den! 
 
Efter skolan ska jag och barnen på gymnastik och efter det åker jag hem till min bästa vän Becka! Som jag längtar!!! Vi ska prata, dricka te äta gott och bara mysa. Sedan ska vi åka bara hon och jag till Ullared på lördag! Kommer bli en kanon bra helg! 
Barnen ska rida och mysa med pappsen. 
 
Nu i skrivandes stund försöker jag natta mina små. 1 av 2 har somnat och snart sover de båda. Trötta och i morgon blir det frukost på förskolan och en rätt lång dag. Men de älskar fsk. I dag var jag inte populär när jag skulle hämta för de vill vara kvar och leka. Jätterolig! 
 
När vi kom hem efter förskolan och handling, Var vi ute i solen. Vi tog ut Brummelisa för första gången och jag tror hon gillade det. Lite osäker på om selen är bra eller inte... får goggla lite på det. 
 
Nej nu sover mina små troll. Så nu ska jag slänga mig i soffan med begreppalistan och plugga till duggan! 
 
Ha en bra kväll!