8/6-18 Gårdagen

Vi hade en perfekt dag igår. Vi hade tänkt åka och fiska men svårt när man inte vet bra ställen där barnen kan hänga med. 
 
Vi åkte till norsholms sluss istället där vi åt ugnspannaka och gick en promenad längst ån. Så härligt. Kollade på tåg men inga båtar i sikte.
 
 
Sedan åkte vi vidare till en badstrand där det blåste som bara den men ett dopp blev det och sedan fika innan vi åkte hem. 
 
Väl hemma har jag och Filippa haft egentid. Hon ckyla och jag sprang.  Alltid mysigt att umgås ensam ibland. 
Innan cykelturen vurpa Filippa med ansiktet först i gruset. Så hon är lite mörbultad på bilden. 
 
När vi kom hem fixade Simon med fågelholkarna och barnen lekte för fullt innan läggdags.  
 
 
I dag ska vi umgås med Lellan. Blir en bra dag!
 
#1 - emma

vilken härlig tur

Svar: Ja det blev en bra dag :)
Maria

#2 - Ina

Hej! Har läst och följt din blogg i ett tag..såg att du tycker om teckenspråk..kul..jag själv är döv och använder teckenspråk...
Fin blogg du har...

Svar: Hej nej men vad roligt! Välkommen!
Ja jag tycker det är så himla roligt! Ska kolla fall jag kan söka någon utbildning med teckenspråk.

Har du något tips om bra sidor/ apar som jag kan ta hjälp av :)??
Maria