5/6-18 Ett litet inlägg

Hej hej.
 
Har hört av mina fina bloggläsare ( mamma och syrran) att de saknar mina blogginlägg. Så här slänger jag in ett inlägg. 
 
Senast jag skrev var väldigt länge sen. Det som hänt efter det är att sommaren verkligen kommit hit. Vi har varit ute i solen varje dag, barnen är hemma med Simon som är pappaledig och jag sitter och skriver hemtenta som ska vara inlämnad på fredag. Suttit hela eftermiddagen/ kvällen och skrivit och nu är det bara en fråga kvar att skriva.
 
I dag annars har vi varit på stranden med familjen och med mamma och Lellan. Dock var det inte alls lika varmt som det varit de andra dagarna..men det hindrade inte oss från att bada. I dag var det skönare att vara i vattnet än uppe på land. 
 
Nu blir det att slappa i soffan en stund och när orken kommer tillbaka ska jag leta referenser till fråga 3 på hemtentan. Hoppas ni andra haft en bra dag!
 
 
#1 - mamma

Äntligen lite att läsa!!!!! Bra där!

#2 - lellan

woho!!