19/7-18 Torsdag

Hej hej.
 
Ni är så söta som är fortfarande ett gäng som kommer in och kollar varje dag! Dock är jag fruktansvärt dålig på att komma ihåg bloggen. Ibland tänker jag att jag borde skriva men sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. 
 
Men nu är det som sagt ett tag sen och sommaren är i fullgång. Jag jobbar och det gör Simon också så nu är barnen på sommar förskolan. Om 4 veckor börjar min stora flicka i förskoleklass. Herrgud hon som föddes nyss blir 6 i vinter och börjar skolan! Mammas fina! Hon är så taggad på skolan och tycker det ska bli kul. 
 
I veckan har vi varit lediga jag och barnen.  Vi har sovit hos morfar, busat med mormor och Lellan och firat Malin som fyllt 31! Grattis!
Vi har träffat kompisar och barnen har lekt förfullt. De var svår väckta i morse när vi skulle iväg till fsk. Jag hade gärna också legat kvar ett tag till. 
 
I morgon blev det jobb istället för ledig dag och likaså på söndag. Men kul att kunna ställa upp när det behövs på jobbet. Om 3 veckor är sommarjobbet slut och detta blir min sista sommar. Sen nästa  sommar har jag jobb och är klar med skolan. Så sjukt!  Tiden går så fort. 
 
Nej nu ska jag väl förslag bli bättre på det här med att skriva. Ni är ju ändå en del som tittar in här. 
 
 
#1 - Sarah

Skönt o ha varit lediga ihop :)

Svar: Ja det är riktigt skönt :)
Maria