6/1-18 Kalas lördag och kräftor

Hej!
 
Denna lördag har vi spenderat hemma hos min syster som fyller 26 år på måndag! Grattis älskade du! Världens bästa vän och lillasyster!! 
Vi mötes först på Mirum där dem handlade en fåtölj och jag köpte en ny bh och presenter till sis. 
 
Sedan åkte vi hem till dem där sedan pappa och Leena kom. De bjöd på go fika och massa prat, även fick vi äran och hjälpa till med fåtölj bygge hehe. Vi var kvar till eftermiddagen och sedan åkte vi hemmåt. Båda barnen somnade av bilens gungning och mörkret ute.. så ja barnen sover inte just nu kan jag säga. När vi kom hem myste jag och barnen till det med kräftor till kvällsmat! Nu är tältet är uppe och barnen leker förfullt. Först fick jag också vara med i tältet men sen kollade Elvira på mig och så att jag var för stor och inte fick plats. Så nu sitter jag i soffan och barnen busar för fullt ett tag till. 
 
 
Ha en bra lördag alla!