4/1-18 Febertroll

Hej hej.

I dag fick jag massa gjort hemma hos Emma. Hade skrivit en sida när jag kom dit och är nu inne på den 5! Alltid skönt att plugga ihop då man kan hjälpas åt att hitta referenser och bolla tankar. 
Efter pluggningen åkte jag och hämtade mina små. Simon bjöd på middag och sedan åkte vi hem. Elvira som har varit små förkyld några dagar var ännu värre när jag hämtade dem och jag tyckte hon var varm. Väl hemma tog jag tempen på henne och vist den låg på 38.5. Våran lilla älskling! 

Just nu ligger vi alla tre i min säng... har jag sagt att jag har en 120 säng!! Det är trångt och varmt men väldig mysigt att ha de små nära! 

När Elvira hade somnat så hade jag och Filippa lite egentid. Filippa badade och sedan målade vi naglarna, kollade på tv och myste!

Nu sover båda som sagt och jag ligger mellan dem så jag kommer inte upp i första taget, hehe. 

Hoppas ni haft en bra dag!