28/1-18 Helgen

Hej!
 
Helgen är snart slut och oj vad vi hunnit med. Denna helg är barnen egentligen med pappsen. Men vi har spenderat lite tid tillsammans denna helg. Efter gymnastiken på fredagen som var så rolig åkte vi till huset. Vi gjorde ordning barnens rum, barnen ville dela rum även där hemma. 
 
På lördagen besiktad jag bilen. Kom där i från med 5 2or. Det var väntat så nu har jag 1 månad på mig att köpa ny bil. Efter det åkte vi och köpte lite kuddar på Jysk och handlade lite pellets till kaninisen. 
 
Sedan kom Simon och mötte upp oss och jag åkte iväg till en bayshower. Det blev en lyckad överraskning för Mariette. 
Efteråt åkte jag hem till Simons pappa där vi blev bjudna på tacos. På kvällen blev det att åka hem till lägenheten. I dag har barnen och Simon varit och ridit och alltid så kul att få bilder skickade till sig <3.
Jag har storstädat här hemma, varit och tränat och nu håller jag på att tvätta. Om några timmar kommer mina små troll hem hit igen och jag längtar  <3 <3. 
 
 
 
Hoppas ni har haft en bra helg!