25/1-18 Mary kay

Jag har aldrig riktigt tyckt att jag behövt hudvårdsprodukter till mitt ansikte. Sedan träffade jag Jeanette. Hon visade sina produkter från Mary Kay och efter det är jag fast. 
 
Jag tänkte visa vad för produkter jag har och jag är så himla nöjd med dem. 
 
Dessa använder jag morgon och kväll. Det är en skrubb och återfuktande. Bra för åldrandet då jag helt från ingenstans börjar få rynkor!! Återfukta är så viktigt!! Som ni ser på bilden så när man tror tuben är slut så klipp av och det är massa salva kvar i tuben.
 
 
Likaså att återfukta händerna. Jag har detta sett som är en mjukgörande salva och sedan skrubb och en återfuktande kräm. Dessa använder jag ca 1 gång i veckan och de andra dagarna använder jag denna som handkräm.
 
 
 
 
Jag har även smink från Mary Kay och jag är likaså där nöjd. Jag har dessa. 
 
Det bästa och ända läppstiftet jag använder. Sitter i flera timmar. Jag kan dricka och äta och ändå är det kvar. 
 
Detta puder har jag och i den lilla är det ögonskugga och rouge.
 
Har även detta läppglans som också sitter riktigt bra.
 
Har denna foundation som är riktigt bra och gör inte så man ser flottig ut och inte heller syns det att man har den på. Utan jämnar ut och är riktigt bra. 
 
Sist men inte minst har jag denna mascara som också är riktigt bra.
 
Jag är verkligen jätte nöjd med mina produkter från mary Kay. Jag har en underbar försäljare som jag köper av som är så snäll och givmild. Hojta till om ni vill komma i kontakt med henne. Snällare människa är svår att hitta, och man märker verkligen att hon själv tycker Mary Kay är bra. Jag kan inte göra annat än att hålla med!