23/1-18 Tisdag

God morgon.
 
I dag är det tisdag och jag ska jobba 9-16. Sedan hämta barnen sen blir det hem och laga middag och sen sova. I morgon ska jag plugga och jobba en sväng då med. Kul med lite jobb och pengar behövs alltid!
 
I går till i dag var vi alla i huset, i går hade vi disco och barnen dansade för fullt. Alltid kul att kolla på dem när de hoppar runt. 
 
I söndags var jag och barnen ute i pulkabacken. Vi hade med oss lite fika och varm choklad och det var så mysigt. Vädret var på topp och barnen tyckte det var kul att åka i backen. Nästa gång blir det att ha på sig hjälm då man fick en jäkla fart i backen. 
 
Ne nu ska jag äta frukost och väcka Lillis om en stund. Måste hem innan jobbet och hämta skor och termobyxor så jag kan vara ute och busa med alla barn! 
 
Ha en bra dag!