2/1-18 Fika och smutskläder

Hej hej!
 
Denna dag bara flög förbi. Kvällen är här och vi har haft en bra dag! Vi har umgåtts med Emma, Vi tog en promenad till centrum och handlade lite. Sedan tog vi en fika på Lottas. Vad riktigt gott och trevligt. Väl hemma blev både jag och barnen trötta så satte oss i soffan framför en film. I dag fick det bli Madicken. Vi såg den 2 gånger men tredje gången de ville kolla på den så såg de bara halva. Tur att filmen är så bra. Jag och Filippa har gjort frisyrer på oss och vi blev så fina!
 
 
 
Sedan har vi haft tvättstugan men det finns redan smutskläder i korgen. Känns som man alltid kommer ha smutskläder hemma hehe. 
 
Hoppas ni haft en bra dag. När barnen somnat så ska jag försöka plugga lite och slappa i soffan innan det är läggdags för mig med. I morgon ska vi till våra grannar och vara lite barnvakt åt Tuva. Sedan ska barnen hem till pappsen och vara där och mysa. Jag ska plugga hela kvällen och torsdagen! 
 
I dag är det den 2 januari, i dag skulle min bror ha blivit 33 år! Älskar dig och saknar dig massa bror  <3 <3.