16/1-18 mysig dag med febertroll på besök.

Hej. 
 
Det blir vabb i morgon med för  min del. Filippa har feber från 38 till 39. Fryser så fort alvedonen släpper och febern kommer krypandes. Vet så väl hur jobbigt det är att frysa när man har feber. Hur mycket kläder och filtar man har på sig så är man fortfarande precis lika kall. 
 
Vi har iallafall haft en mysig dag. Jag har pluggat vilket inte var så mysigt men behövligt! Sedan har vi spelat spel, gjort trolldeg. Det ligger fina figurer i ugnen i skrivande stund som barnen ska måla i morgon. Vi har haft tvättstugan så gått ner dit och sen bara vilat. Filippa har sovit en stund och Elvira har lekt för fullt med alla sina dockor. Barnen och jag trängde ner oss alla i badkaret och busat och sedan har de lekt frisör på mig. 
 
Nu sover Elvira men Filippa är vaken ett tag till då hon sov förut. Så blir en mys kväll med mitt stora hjärta. 
 
 
Hoppas ni haft en bra dag!