13/1-18 Titta på kaniner

Hej!
 
I dag var jag jobbat 8-16. Det gick bra men jäklar vad frusen jag var när jag kom hem. Vi var iväg och grillade i kylan men fint var det.  Så fick bli en lång dusch och sen har jag suttit under en filt med min pyjamas hela kvällen. 
 
I morgon kommer mina pluttar hem hit igen och oj vad jag saknar dem! Älskade älskade barn!! 
 
I morgon ska vi göra något jättekul! Vi ska åka och titta på kaniner. Se om vi får med oss någon liten hem i morgon eller om det blir om några veckor. Det ska bli så himla kul med en kanin! Barnen är taggade och jag är nog mest taggad. Jag ska göra den till våran bästa vän och den kommer få så mycket kärlek! Vet inte än om vi ska ha en hona eller hanne. Det finns både positivt och negativ med båda. Men jag tänker kastrera/sterilisera i vilket fall. Spännande ska det bli iallafall!
 
 
Nu ska jag kolla på tv och sen blir det läggdags. Hoppas ni har haft en bra fredag!