21/2-18 Hemtenta

 Hej hej.
Tiden springer iväg och rätt som det är har jag inte skrivit på flera dagar. 
 
Denna vecka består av hemtenta så skriver för fullt här hemma. Är oroväckande lugn över denna uppgift och är nöjd med det jag skrivit hitils vilken nästan aldrig händer. Så hoppas på G nu! 
Jag sitter på dagarna hemma hos Emma och vi hjälper varandra så mycket vi bara kan. Barnen är på förskolan i dag har de åkt pulka och busat. De längtat till fredag då de ska gå pyjamasparty på förskolan. De ska ha pyjamas/myskläder ta med sig någon gose grej och så ska de se på film och få popcorn. Så himla mysigt! En själv ska sitta och rätta texten som förhoppningsvis blir klar i morgon. 
 
I helgen blir det lugnt, Barnen ska vara med pappsen i och jag skulle gärna vilja åka till ikea. Behöver köpa rullgardiner då det börjar ljusna nu och vill få upp dem innan det blir allt för ljust. 
 
Nu försöker jag få barnen att sova. När de somnat ska jag fortsätta med pusslet jag börjat med och hitta någon ny ljudbok. Så himla avslappnande!
 
Hoppas ni alla haft en bra dag! 
 
Ett måste när man har hemtenta är fika!