6/8-18 Måndag

Hej hej.
 
Sista jobbveckan är här och jag jobbar onsdag-söndag. Har tänkt baka något till sista dagen som personal och brukar ska få smaka av. Tänker mig sockerkaka. Något som är enkelt att frakta dit. Lite tråkigt är det allt för denna sommar är den sista som jag är där och jobbar. Nästa sommar så har jag jobb på en förskola/skola. Så himla spännande! 
I dag ska vi leka med våra kompisar och jag ska hjälpa Simon med trappen. 
 
Igår när jag och Filippa hade egentid så tog vi en cykeltur/ sprungtur på förmiddagen. Sedan åkte vi till stranden med några kompisar och barnen lekte för fullt. Kul när vi inte träffats på hela sommaren men det klicka direkt mellan Filippa och deras tjeja. Så himla kul!  Jag badade dock inte, det blåste och var inte alls enligt mig badväder. Men barnen bada tills de blev blåa om läpparna. 
 
När vi kom hem så bara vände vi och åkte till svärfar där det bjöds på mat. 
 
Hoppas ni får en bra dag!