14/8-18 härlig dag

Hej.
 
Sitter nu i soffan efter en dag full med roligheter. Vi har tagit en lugn och skön morgon. Barnen har lekt med lera och slime, jag bakade muffins och sedan gjorde Elvira chokladbollar. Vi har fikat tillsammans med Emma, Alvin, Nellie och Bea. Vi satt ute regnet och barnen lekte för fullt. Vi har även varit hemma hos Emma och slappat i soffan och så har vi varit ute lite mer och även kollat på film. En härlig dag. 
 
Just nu är jag så himla trött i huvudet. Någon jobbig utvecklingsfas har tittat in i min  blivande 4 åring. Så jag tjatar, skäller, pratar, försöker vara pedagogisk men ja huvudet orkar inte tillslut. Men kan inte vara lätt för henne heller med alla känslor och tankar i sin lilla kropp. Älskar mina barn så otroligt mycket och jag vill vara ett stöd och en hjälp till att de blir bra människor.
 
Nej nu ska jag sitta i soffan och slappa. Är som sagt trött som bara den. Ha en bra kväll!