1/4-18 Påskhelgen

Hej hej!
 
Påskhelgen är i fullgång och snart är den slut, vi har hunnit med massa denna helg. I fredags så var vi hemma hos min pappa och Leena och åt god påskmat och barnen fick påskägg, jag föråt mig på påskmat. Älskar verkligen jul och påskmat!
I lördags var vi först i stallet och Filippa red sedan hos Simons Farfar och Anja och åt påskmat och ännu mera påskägg till barnen. I dag har vi varit i stallet igen och Elvira har ridid sedan åkte jag och barnen till deras farfar och Helena och vi har varit på påskäggsjakt. Barnen tyckte det var riktigt roligt. Kallt men roligt... undra när våren ska titta fram!?
I morgon blir det ännu mera påskfirande hos min kusin och sedan är påsken över för detta år.
 
I veckan börjar det en ny kurs i skolan så blir mycket läsa och långa dagar då dem lagt föreläsningar ända till kl 17 flera gånger!
 
Ne nu ska jag kolla på när barnen leker hund. Ena är hund och andra går ut och går med hunden, så himla söta! Brummelisa vill gärna vara med och leka så hon springer efter eller gömmer sig under soffan och spannar på dem.
 
Hoppas ni har en bra påskhelg!