26/9-17 Tatueringar

Jag tycker det är fint med tatueringar. Dock skulle jag aldrig tatuera  mig i ansiktet eller bröstet. Men smaken är som baken...delad. 
 
Jag har fyra stycken tatueringar. Den första jag gjorde är denna.. Den gjorde jag 2008 men då var den först bara skuggad. Sen var det en annan tatuerare som fyllde i den. Denna betyder Evighet. 
 
 
Sedan gjorde jag denna.. det står mormor. Det är min mormors som skrivit. Sade till henne kan du skiva mormor på ett papper. Kom ner till henne och hon hade skrivit mormor säkert 10 gånger. Älskade mormor!! 
 
 
Sedan gjorde jag och mina systrar denna tatuering. Är alla syskons initialler. Vi gjorde denna efter vår bror gått bort. <3 <3.
 
 
Sedan gjorde jag denna fina. Mina barns namn<3.
 
 
#1 - Elin Bjurek

Snyggt! Håller med, inte i ansiktet!!

Svar: Jag vill gärna kunna dölja mina:). Svårt i ansiktet hehe
Maria

#2 - Isabell Hedberg

Superfina :) Är precis som du, vill kunna dölja dem om jag vill :D
Kram!

Svar: Ja men precis alltid skönt att kunna välja att visa dem eller inte :)
Maria