18/9-17 Massa svamp!!

I dag har vi varit ute i skogen två gånger. Först innan lunch och sedan efter. Hittade MASSSA svamp... Men inga kantareller eller trattisar. Blir såå less jag vill ju ha kantareller!! I helgen får det bli att åka hem till min pappa för där vet jag vart svampen finns. Barnen var nöjda ändå och gick jätte bra i skogen mina små troll. Vi har även hunnit med lite bus inne och de har åkt bobycar på vägen utanför.
 
Just nu sitter jag och pluggar, jag har skrivit en jäkla massa och nu är mitt huvud helt slut. Bredvid mig har jag Elvira som kollar på telefonen. En jätte trött tjej som vakna vid 6 i morse. Så henne får vi underhålla till 7 i kväll när det är läggdags. Efter middagen åker jag iväg en sväng till gymmet. Är lite små hes men känner mig bra annars så borde inte vara några problem tycker jag.
I morgon blir det förskolan och jobb för mig på förmiddagen, sedan pluggning innan barnen kommer hem.
 
Hoppas ni haft en bra måndag!