5/5-17 Tredje gången

Tredje gången som jag joggar i dag och fy satan var skönt! Vädret var underbart och jag typ flög fram. Ja för den som stod utanför min jogging bubbla såg kanske något annat men fy vad bra det kändes! Jag sprang 3.08 km på 20 min.  Eller enligt runkeeper sprang jag på 19.11 men enligt en app i mobilen som registterar själv sa 20 min. Men jag är så himla nöjd!! Ska försöka mig på ett jogging tillfälle på söndag också. I morgon har jag inte tid då jag ska till Öland med mina systrar och Sebastian. Jag brukar vara den tråkiga som inte hänger med på såna utflykter men i morgon hänger jag på! Ska bli kul och hoppas på fint väder!
 
I dag har vi haft en bra och solig dag! F har dock klagat på halsont och när vi hade T här hemma gick hon och lade sig och somna i 1.5 timme och vakna med 38 i temp. Men som sedan försvann lika fort som den kom. Dock är hals ontet kvar! Så är väl en förkylning på g hos våran älskling! 
Att ha T här gick så bra så. Hon och E lekte för fullt och sen åt vi lunch innan Lisa kom och hämtade henne. 
 
Annars i dag har vi tagit det lugnt, spelat finns i sjön som F har börjat lära sig spela. Är verkligen jätte kul, vi har lekt och varit i solen och bara tagit det lugnt! Nu är Simons två kompisar här och vi har grillat lite. 
 
Nu sover barnen och jag ska slänga mig framför tv snart! 
 
Hoppas ni haft en bra dag!!