5/5-17 Gravid

Ibland så får jag sånt sug efter att vara gravid. Att få ett plus på stickan längtan och förväntningarna! Åh vad jag längtar till att få vara gravid igen!  
Sjuka är att en glömmer så fort! Jag tänker nu att mina graviditeter gick väldigt smärtfritt fram men nja.. det jag hade under mina två graviditeter är:
 
- illamående  till vecka 19 ( med E).
 
- foglossning med båda och med E kunde jag knappt gå.
 
-havandeskapsförgiftning från v 28 med F och med E från v 35+. Fast man inte ska få det med andra barnet så fick jag det ändå. 
 
-gick upp 30 kilo med båda då jag svällde upp sm en balkong av allt vatten i kroppen. 
 
Men allt detta är glömt och jag längtar tills jag blir gravid igen.  Och jag går igenom allt detta 100 gånger om bara jag får en frisk bebis.
 
MEN.. just nu är vi så nöjda med våra små prinsessor som vi har nu! 
 
Väldigt gravid med F >3
 
Väldigt gravid med E <3