29/5-17 Febertrollen

Hela förra veckan var Simon hemma med hosta och feber. Nu i går på jobbet började jag hosta och kände mig lite lustig.  Fick ett sms av Simon att E hade blivit sjuk.. fått feber. I natt hade E feber jag vakna mitt i natten med 38 grader och i morse vaknade F och kräktes och hade feber. Hon kräks nästan jämt när hon får feber. Så nu ligger vi andra tre och Simon är på jobbet men hostar fortfarande.  
 
Just nu mår vi alla rätt bra. Barnen leker för fullt och jag har pluggat lite. Hostar och är små trött då morgonen började redan 5.20. Så kan hoppas barnen vill sätta sig och kolla på film senare. 
 
Så denna vecka som vi skulle spendera i andra huset och barnen på förskolan blev istället att vara kvar i nya huset och vila. 
 
Nu ska vi snart äta pannkakor sen vila en stund.