13/5-17 Lördag

En sån härlig dag vi haft! Började morgonen med frukost och mys. Simon åkte straxt där efter till en kompis svensexa! Jag ska på möhippa vart efter ( vet inte om du läser, så om du gör det så får jag ju inte avslöja något. Hihi).
 
Jag och barnen har varit hos min mamma och min mormor. Vi blev bjudna på lunch hemma hos mamma och sedan gick vi till affären och köpte fika. Det var riktigt mysigt att träffa mormor och jag älskar verkligen min mormor och så härligt att ses<3. 
 
Jag och barnen åkte även förbi min brors grav och lämnade röda rosor till han. Det var så fint uppe hos han och jag skulle kunna sitta där hur länge som helst! Min fina fina bror <3 <3. Barnen han aldrig träffa honom men vi prata nästan dagligen om honom och visar bilder. 
 
När vi kom hem hade vi även med gänget som hade varit hos mormor. Så mamma, Lellan och Sebastian kom och vi grillade.  Vi fick även fin besök av Lisa och Tuva och sedan kom Hanna. En riktigt lyckad dag med andra ord. 
 
Nu ska jag vänta på att E somnar sen ska jag plugga. Har redovisning på tisdag så här ska det övas! Hoppas alla gör det nu så vi är redo att äga på tisdag haha. 
 
Ha en bra lördag alla!