25/3-17 klädbytardag

Kvällen är nu här och jäklar så trött jag är. Längtar tills jag får lägga mig i min sköna säng och sova!! 
 
I dag har vi haft fullt upp från morgon till kväll.  Jag och F åkte på klädbytar dag, var där till 9 och stod i kö. Fick två kassar med kläder, tre spel, ett pussel och två stycken bilbarnstolar till barnens dockor. Allt för under 600 lappen! Älskar att fynda. De dyraste jag köpte var vårjackor för 50 kr. 
 
Efter allt fyndande åkte vi och handla och sen åkte vi hem.  Väl hemma kom morfar och Leena på besök. Vi bjöd på varmsmörgåstårta till lunch och kaffe med en liten kaka. 
 
När de hade åkt tog vi oss en liten cykeltur. F har lärt sig eller lärt sig hon har cyklat länge men svårt att cykla hemma i andra huset då det är grus men här hemma är det asfalt. Så vi cyklade en stund sen kom barnens  faster och hennes kompis förbi på kaffe. 
Efter de åkt blev det ännu mera cykling och när vi kom hem var vi alla trötta. Eller jag och S, barnen skulle kunna cykla än om de fick välja. 
 
Just nu ligger jag i soffan med S som kollar fotboll och barnen är på sina rum och leker. Underbar lördag med andra ord! 
 
Orken fanns inte nu när middagen skulle lagas så fick bli hämtmat. Så himla skönt att slippa laga middag och få en massa disk! 
 
Nu ska vi bara ta det lugnt och vila. Sen sova tidigt! Hoppas ni får en bra kväll!