8/6-17 Kväller

Hej hej! 
Kvällen är här igen... dagarna springer iväg och snart är det helg! I helgen ska vi på bröllop och det ska bli så himla kul! Kommer gråta då jag är så blödig men med vatten fast mascara ska det nog lösa sig hehe. 
 
I dag har barnen varit på fsk och jag pluggat. Sen har vi lekt med kompisar förfullt. Vi har även köpt en chokladask och kort till barnens pedagoger som de ska få i morgon. Vi ska även göra fruktsallad i morgon som barnen ska få bjuda på. I morgon är det barnens sista dag på fsk. På måndag ska vi till den nya förskolan och hälsa på sen har vi många veckors semester innan det blir en ny inskolning. 
 
I skrivandes stund försöker jag få lillasyster att somna. Går inge vidare då hon inte kan sova säger hon. Men jag skulle inte heller kunna sova om jag pratade hela tiden hehe. 
 
Ni får alla ha en bra kväll!