4/6-17 Helgen

Hallå.
Vilken härlig helg vi haft, började i fredags med grillning hos bästa grannarna. Lördagen spenderade vi först med att packa och sedan hem till min pappa och Leena där vi firade Sebastian som tagit examen så nu är han sjukgymnast. Hurra! Där hemma blev det ännu mera grillat. Jag och Simon tog med oss E och åkte till en affär som ligger där ute och jag köpte skor och klänning till brölloppet vi ska på. Så jag kommer vara så fin så hehe.  
 
I dag har vi packat massa, nu är det lite smått kvar och sen de stora som sängar och soffan. Men det tar vi nästa vecka. På söndag nästa vecka är det sista dagen, sista dagen att bo här. Känns jätte skönt att få ett hus och en vardag ihop igen som den familj vi är. Men fruktansvärt sorligt att inte ha lika nära till våra underbara grannar <3.
 
I morgon blir barnen hemma från fsk så de blir 100 återställda efter denna veckas förkylning. Så jag och barnen åker in till stan och ska ta TBE sprutan. Sen ska vi träffa syster och mamma en sväng. Tisdag ska vi umgås med kompisar. Onsdag bli det sommarfest på fsk och torsdag och fredag plugg och examination. 
 
Sen är det SOMMARLOV!!! 
 
Längtar till värmen och solen kommer tillbaka!