2/6-17 Inlämnad

Den här veckan skulle barnen varit på fsk och jag suttit hemma och skrivit på min uppsatts. Men istället blev vi alla sjuka och varit hemma hela veckan. Så att skriva uppsatts med barnen hemma har varit svårt. Som tur är så har jag fått lite gjort varje dag och suttit på kvällarna när sambon kommit hem. Så nu på morgonen skickade jag in uppsattsen och jäklar så skönt!! Det kanske blir u men nu är den iallafall inlämnad! Nästa vecka blir det opponering och sen tar jag och barnen sommarlov!! Många veckor tillsammans jag och barnen sen jobba lite och sen ledigt igen, så härligt!! 
 
I dag ska vi hem till andra huset, vill knappt tänka på hur mina blommor har det där hemma. Nästa vecka är sista veckan där hemma sen blir vi kvar här i nya huset. Alltså så mycket känslor. Allt känns toppen men oj vad jag kommer sakna det där impulsiva att bara få över till grannen och bara umgås. Men som jag alltid sagt så gör vi inte slut och mig blir ni inte av med!! 
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe, sen packa och städa sen åker vi hemåt till andra huset. 
 
Någon som känner igen sig när man är förkyld? Att ögat rinner mer än näsan!?