16/6-17 Fredag

Nu är vi hemma efter en härlig eftermiddag. Vi har varit med barnens farmor och faster. Vi gick i några affärer och faster köpte kläder till oss alla. Tack för det! 
Sen åkte vi och fika och gick i ännu mera affärer.
Jag passade på att gå till min optiker och bad om att få ut mitt recept. Så nu jag beställt linser som jag ska testa. Hatar att ta i ögonen så får se hur detta ska gå hehe. Men jag kan inte ha glasögon i sommar pågrund av mitt jobb. Så linser behövs så jag inte har ont i huvudet hela dagarna. 
 
Efter att vi varit med farmor och faster åkte vi hem till min syster. Där åt vi middag på golvet, då hon och Sebastian ska flytta snart. Vi åt även en jätte god kladdkaka så dem hade gjort! 
 
Nu är vi hemma, E sover och jag och F kollar på gladiatorerna. 
 
Hoppas ni får en bra fredag kväll!
 
Haha så här kan man se ut när man leker hos syster haha.
 
God kladdkaka och glass.
 
F tog kort på mig när jag körde hem. Mammas duktiga tjej!