15/6-17 Hej vill du leka?

Det är jätte skönt att bo här i nya huset och vi trivs jätte bra. MEN... vi känner typ ingen. Barnen vill ha någon att leka med och det vill även jag. Jag antar och hoppas det blir lättare när barnen börjar nya förskolan. Så man kan lära känna lite nya människor.  Har fantastiska vänner, men skulle vara kul med någon nära här.  På vägen vi bor ser man att det bor barn men vad gör man? Jag kan ju inte bara gå dit och säga hej vill ni leka? 
 
Ne det blir bättre med tiden det tror jag allt. 
 
 
#1 - Anonym

Köp en studsmatta 😃 Finns det ingen på gatan blir ni poppis. Låt barnen ha loppis 😃. Knacka på och fråga hur det brukar vara midsommar kolla Facebook efter grupper...

Svar: Hej studsmatta har vi.. plus de andra grannarna hehe. Så den kan jag inte köra med. Men de andra var smarta tips :). Har skrivit på en facebook sida och många har svarat. Så får skriva till någon dag igen. :)
Maria