6/7-17 andra sprutan

Hej hej!
 
I dag är det torsdag och dagarna springer förbi. Barnen leker för fullt här hemma,  jag dricker kaffe och sambon sover.
I går var vi på ett café som ligger nära där vi bor tillsammans med barnens farmor och faster.  Cafét ligger i församlingshemmet och det var jätte mysigt.  Dit måste jag ta med min mamma!! Sedan gick vi en runda på en tipspromenad som fanns där och vi kollade kyrkan. Kyrkan var jätte fin verkligen.  Allt det gamla fanns kvar så som målningar och kyrkobänkarna. Riktigt fint! 
 
På kvällen jobbade jag och kom hem till en gillestuga som nu är under renovering. Går snabbt i svängarna. 
 
I dag ska jag och barnen åka och ta andra TBE sprutan. Efteråt ska vi träffa mina systrar och umgås lite. Ser ut som att det blir fint väder så kan hoppas vi kan vara ute mycket i dag. 
 
Nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe. Sen får vi börja dagen.  Ha en bra dag!