28/7-17 hur blev loppisen?

Nej det här med loppis var fasan inte min grej. Speciellt inte när det var kanske 5 barn som var där undrar de 3 timmarna vi stod. Och de barnen var antingen för stora eller inte intresserade av rosa som det var mest utav hehe. 
Så jag fick betala 100 för att stå där så min vinst var på ca 20 kr. Jätte kul.... jag hade trott jag skulle få mycket sålt men ikke. Men nästa lördag har jag tänkt att stå på himmelstalundsloppis. Många säger att den är bra så ska ge det ett försök. 
 
Brukar ni handla mycket på loppis?? 
 
 
 
 
#1 - Sofie V

Duktig du är! jag har inte haft loppis nån gång själv än men det kommer säkert så småningom ^^.. Men brukar du använda KÖP & Sälj på Facebook? det är ganska enkelt och smidigt tycker jag :)

Loppis tycker jag är en bra grej annars. Dock är jag dålig på köpa själv grejer.Men allt beror lite på vad man är ute efter eller vilka behov man har just då :) Lycka till på nästa loppis! :)


Svar: Tack :). Nej jag har inte lagt ut något där änmu. Tycker det är så mycket arbete hehe . Jag älskar loppisar och klädbyte dagar :)
Maria