18/7-17 Dagen i bilder

 
 
Blåbärsplockning och pannkakslunch i skogen.
Klart det blev en blåbärspaj.
 
Jag och barmen har röjt bland bebiskläderna.
Har till salu om någon är intresserad!
 
Egen odlade morötter till mellis. 
 
 
Blev en joggingtur när barnen somnat. 
 
 
#1 - Tackan

Har en färdig påse kläder till dig. Men läs min blogg först 😂. Vi är ju 99% säkra och tvättar du allt i 60 grader ska det vara hellugnt.
Bara hojta om du har vägarna häråt ngn dag

Svar: Men nej!!! Herregud! Alltså jag känner mig jätte dum men tror inte jag vågar :(. Tänk om vi skulle få det i nya huset. Alltså jätte snäll men vågar nig inte :(.
Maria

#2 - Anonym

Förstår dig helt och fullt. 😃 Jag känner mig lugn nu men paniken innan

Svar: Alltså fy jag kan inte ens förstå din panik! Men det var inte vägglöss??
Maria

#3 - Anonym

Nej det var knott som bitit henne, hon är antagligen allergisk. De som kom och kollade kolade även betten och hon sa att hade betten varit vägglöss så hade vi sett tydliga spår överallt med tanke på hur mycket bett hon hade.
Inga nya bett och jag känner fortfarande ett obehag men nu får jag ju lita på de som är experter och tro på det så nej inga vägglöss.
Alltså jag gogglade ju bilder och blev så nojjig, det set väldigt likt ut betten. Livsfarligt med Google 😂.

Men jag har som sagt ändå tvättat allt på 60 grade. Ungarna är lite sorgsna då vissa gosedjur typ blev rejält annorlunda av tvätten men men så är det.

Va fint ert nya hus ser ut, mer bilder😃

Svar: Vad skönt att det inte var vägglöss utan bara knott. Kan tänka mig eran panik! Ja vi trivs jätt bra. Kan försöka lägga in lite mer bilder :)
Maria