22/1-17 Helgen

Länge sen jag skrev nu. Har haft så mycket i skolan med tentaplugg och nu i morgon blir det en ny kurs och omtenta om 1.5 vecka. 
Vårat internet är även sönder så att skriva här har inte varit någon jag prioriterat.  Har varit rätt så skönt att inte skrivit men ändå saknar jag det. Så lär väl skriva några inlägg ibland.  
 
Nu i helgen har vi haft det bra. I fredags var jag och Lisa barnfria och vi lämnade våra små med Lisas sambo. Mina pluttar tyckte det var så kul att vara med Tang. Och det var jätte kul och behövligt att äta ute på restaurang och bara prata gärnet utan att bli avbruten. 
 
I går var det jätte fint väder så det blev en fika i solen innan vi åkte hem till min pappa. De bjöd på grillat och det var jätte gott. Dagen började bra men slutade mindre bra med en liten plutt som troligen blev magsjuk. Elvira åt dåligt, och när hon inte ville ha godis började jag undra. Så klagade hon på magvärk. Så rätt som det var kom det en kräka och sen kom allt. Så bara packa in oss i bilen och fick stanna en gång då det kom ännu mera. I natt har hon druckit lite lite välling och fått behålla det så hoppas det är slut nu. Och att vi andra klarar oss från skiten! I morgon och tisdag blir vi hemma från fsk då barnens fsk har 72 timmar från sista symptom. Jätte bra tycker jag! 
 
Nu ska jag göra frukost till mig och Filippa, de andra två sover.  
 
Filippa som varit igång med mobilen igen hehe <3.