20/2-17 G

Alla som studerar eller har studerat vet ångesten man får när man ska gå in på sidan där tentaresultaten kommer upp. I dag var en sån dag! Den dagen jag skulle få reda på hur det gick med min omtenta som jag nu gjort om 3 gånger!! 
 
Om jag inte hade suttit på en föreläsning hade jag nog skrikigt rakt ut och hoppat upp och ner för det stod G! Var tvungen att be min kompis att kolla så det verkligen var rätt!  Alltså den lyckan!! Den jäkla stenen jag har haft i min ryggsäck bara åkte bort och jag blev flera kilo lättare! Nu är jag i fas och jag kommer aldrig mera vilja se den där tentan igen haha. Jag är så jäkla glad! Så när jag och barnen kom hem gjorde vi en kladdkaka och bjöd ner grannarna och firade lite!! Kladdkakan blev jätte god och sällskapet kunde ju knappast bli bättre! 
 
I morgon blir det VFU alltså praktik. Jag ska läsa en bok och prata med min handledare. Sen hämta mina små och mysa och busa. Onsdag skola och sen kommer mammsen hit så ska jag färga hennes hår och Malin och Lellan kommer också och umgås.  Torsdag blir det att åka till andra huset och fredag kolla två nya fsk. Helgen blir det dop, grabbkväll för S och mys hos morfar för oss<3. 
Blir en bra vecka tror jag allt! 
 
Nu sover barnen och jag ska snart göra de sällskap. Är så himla trött men först lite tv tittande och en dusch!  Hade bra alla!
 
 
 
#1 - Malin

Grattis underbara du ❤. Är så glad för din skull!! Kram

Svar: Tack 😂😚
Maria

#2 - Magdalena Smeds

Stort grattis!! ☺ Känslan av nervositet när man ska gå in i studentportalen kan fortfarande ge mig rysningar, haha! Lycka till med nästa kurs 😊

Svar: Hehe eller hur fy! Tack vad snäll du är:)!
Maria