3/8-17 Samsung galaxy 7

Hej hej! 
 
Nu är kvällen här och snart sover alla utom jag. Elvira somnade i 10 min i bilen på vägen hem så hon kunde inte somna när det egentligen var dags. Men snart så! 
 
I dag har vi varit med min syster och köpt present åt hennes karl. Jag har varit och förlängt mitt abonnemang på mobilen så jag tog en ny mobil också. Jag har haft en Samsung galaxy 5 och nu har jag en Samsung galaxy 7. Känns som den gamla bara lite roligare utseende och alltid kul med en ny mobil. Bättre kamera är det dock så det är skönt då jag tar mycket bilder. 
 
Vi har även fikat och busat runt och barnen har varit så snälla. Alltid lite gnäll men inga utbrott eller bråk. 
När vi kom hem blev det lite garagehäng där pappsen var sedan in och göra soppa och ostamörgåsar till kvällsmat. Riktigt gott och mysigt med tända ljus och regn utanför. 
 
Jag vet inte om jag ska skriva detta men gör det ändå.
Jag kan längta lite till hösten, det när det börjar bli lite kyligare och jag får tända massa ljus här hemma. Men än vill jag ha någon månad till med sommarvärme och sol och bad! Känns inte som vi fått så mycket av den varan än.
 
Nu ska jag ta och mysa med min lillfis som  snart somnar. Sen är det snart läggdags för mig med men inte riktigt än. 
 
Hoppas ni haft en bra dag!