26/4-17 Jag är den jag är.

Hej!
 
Jag är en människa som har väldigt dåligt självförtroende. Jag är den som oftast dumförklarar mig själv så att ingen annan ska göra det åt mig. Varför vet jag inte men ja det är bara en grej jag gör. Likaså ned bloggen.. vem skulle vilja läsa min blogg? Jag har inte många läsare så ibland känner jag bara att nae varför ska jag ens skriva?? Men sen tänker jag att det är ju jätte roligt att skriva och sen gå tillbaka flera år och kolla vad jag skrev exempel december 2009. Sen vill jag inte ha många läsare.  Jag älskar att ha få läsare som jag nästan alla vet vilka det är! Det är vänner och familj och sen några enstaka som har kommit in på bloggen och ni är alla så välkomna!  
 
Jag måste lära mig att jag får skriva precis vad jag vill för det är min blogg och om det inte passar andra ne men då läser de ju inte min blogg. De ca 15 -20 st som läser min blogg, läser ju för de tycker det ger dom något.  
 
Så ni som läser, hej hej och jag är glad att jag bloggat på denna blogg sen 2009. Kan skratta gort åt saker jag skrev 2010 och jag vill se tillbaka på detta år också och minnas. 
 
Som sagt att gå tillbaka några år är så kul! Bilder sen 2009/2010.
 
 
Bilder som är tagna i år