27/4-17 Det är faktiskt kul!

Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det är roligt att träna! Men jäklar så taggad jag är och jag tycker verkligen det är kul! Är nu hemkommen från två 25 minuters pass. Första mage/ rygg och sen tabata.  Så himla kul! Speciellt då jag tränar med en kompis då bli det extra roligt! Heja mig! Försöker peppa mig själv och ge mig själv beröm så jag ska fortsätta!i dag har jag köpt mig ett par springskor också så ska försöka mig på att springa.  Den 24 eller var det den 27 maj är det stadslppper på 7 km som ska gås/joggas. Är så taggad! Innan dess är det vårruset också! 
 
Annars förutom tränna i dag har jag varit i skolan och barnen på fsk. I dag hämtade Simon barnen och det tyckte dem var roligt då det inte alls händer så ofta. Vi är nu i nya huset och försöker natta barn. När barnen somnat ska jag äta två ägg och sen ställa mig i en dusch.  
 
I morgon hoppas jag på fint väder så vi kan vara ute och leka massa!! 
 
Hoppas ni har en bra dag!