24/4-17 trött på datorer

Hej
 
Ännu en dag är snart slut och jag är så trött. Ska bli skönt när båda mina små somnat. Då skulle jag själv vilja gå och lägga mig. MEN ikke! Nu är datan äntligen igång så jag måste skriva!! Dock är inte humöret alls på skrivhumör utan mera humör för att bara sitta i soffan och stirra tomt framför mig och få energi!
 
I dag har jag som sagt försökt få igång datan som råkade ut för ett fall i helgen som sen inte velat funka. Just nu funkar den så jag har tagit över alla bilder fall den krachar igen!  Sen har Lellan och Sebastian varit här. De kom till fsk och barnen sprang förbi mig och upp till Lellan och Sebastian, godingar! Väl hemma blev det mellis och en massa bus och sen lämnade jag gänget och åkte till tandläkaren. Inga hål men hade plack och jag borstar för hårt så nu ska jag investera i en eltandborste.  Har dock svårt för dessa då det känns som hela hjärnan surrar!! 
 
Har även varit hos min terapeut som jag börjat gå hos och jäklar alltså alla borde gå och prata med någon för det är så skönt att bara säga allt jag tänker på och hur jag mår!! Det kan jag rekommendera till alla!! 
 
I skrivandes stund sitter jag i F's rum och väntar på att hon ska somna. E somnade på ca 3 minuter hon var så trött sötnosen!  Min stora älskling är i nya huset och har målat taket i det blivande bio/ pub rummet och det kommer bli så bra. Saknar honom sjukt mycket dock!! 
 
Ne nu ska jag ta och kolla runt lite medan F försöker sova och sen ner och skriva några rader. 
 
Är trött på datorer i dag...