21/4-17 bara man har kärlek

Efter att ha varit ute hela dagen i blåsten och myst med Lellan så är vi nu inne i soffan och tar det lugnt. Varvar med mys, bråk och tjat. Ja det är väl som det är när man har en 4 åring och en 2 åring! Älskar mitt liv.  Mitt kaos liv med ångest och kärlek! 
 
Bara man har kärlek så har jag allt <3 <3
 
 
#1 - Lellan

Jag är så glad att jag har dig och barnen! ❤

Svar: Åh vi är så glada att vi har dig och Sebastian! !😍😍
Maria

#2 - Hemljuvligahem

Det e så härligt med barn då vet man att man lever hihi. Älskar oxå mitt kaos och skulle aldrig kunna leva utan det.

Kram Linda

Svar: Haha oja nog vet man det när dagen är slut hehe. Men som du säger skulle inte byta det för något i världen :). Ha en toppen dag!! Kramar
Maria

#3 - Anonym

Alltså känner så igen denna ibland allt för snabbt snurrande maskin av glädje bråk tjafs tjat tårar och skratt. Helt slut blir man och gråhårig.
Men när de hittar en stund där leken flyter, de hjälper varandra och man ser att de faktiskt tycker om varandra då svämmar i alla fall mitt hjärta över./ tackan

Svar: Haha jadu tackan! Jag är nog inte ensam om detta men ibland kan det kännas som det hehe. Men sen när de kramar om varandra och leker som bäst är allt glömt hihi. Ha en toppen lördag <3
Maria