12/4-17 stickning är det nya

Hallå i natten. Eller ja natt och natt eller jo klockan är 22.41 då är det banne mig natt hehe. Men kan jag sova? Nepp. Fastna för ett program som handla om en kille som var med i Thailand när den där vågen kom och han var där nere och hjälpte till att identifera alla döda kroppar. Satt nästan och grät när han berätta så fruktansvärt! Han har skrivit en bok om sina upplevelser men vet inte om jag själv skulle klara av att läsa något som är sant och så fruktansvärt. 
 
Men nu ligger jag iallafall i sängen och ska försöka sova. I morgon ska vi måla oss och gå påskkärring. Sen hem till nya huset.  Saknar min man något fruktansvärt!!
 
I morgon ska jag åka och träna. Men blir lite velig då jag börjar bli lite små snorig och hes. Vill ju inte träna fall det är farligt och jag vill ju så gärna åka och träna!  Någon som har koll? Får jag träna om jag är lite lite snorig och hes??
 
Något jag började med i förgår var att sticka. Aldrig gjort det innan men syrran lärde mig.  Så här långt har jag kommit hitills. Så himla skönt och ro givande att sitta och sticka.  
 
 
Ne nu ska jag ta och sova. God natt!