11/4-17

Ibland blir jag rädd. Riktigt rädd. Rädd för hur mina barns uppväxt ska vara. Kommer de växa upp i ett land med terrorister som styr eller till ett land i fred en värld i fred? Eller kommer allt åka nedför nu?  Har det onda och det mörka vunnit? 
 
Ibland är jag rädd. Riktigt rädd för hur mina barn kommer bli behanlade av andra och hur dem kommer behandla andra i sin omgivning.  Jag vill att våra barn ska visa respekt men även att andra ska visa respekt för mina barn. Jag är rädd att mina barn kommer bli mobbade eller att dom blir mobbare. Tänk om vi inte kan göra våra barn till starka individer som står för sin sak och är starka. Tänk om våra barn inte kommer må bra. 
 
Jag vill så mycket och jag hoppas att våra barn får en bra uppväxt med all stöd som de behöver!! Jag vill vara barnens trygghet livet ut och jag tror att rädslan att inte räcka till aldrig försvinner.
 
Våra barn är det finaste som finns! <3 <3