29/6-16 Tisdag

Jag har blivit gräsänka eller vad säger man? Simon är iallafall i väg hela veckan ut på festival så jag och barnen är hemma och myser men vi ska också mysa med att kanske sova hos morfar någon dag och om vi alla blir friska kanske åka till kolmården.
 
Barnen sover och jag lär göra detsamma snart. Jag är så sjukt trött och jag är inte riktigt 100 än utan blir slut efter minsta lilla. Hela dagen har det räckt med att jag gått till köket sen badrummet och så har jag blivit helt slut så fått sätta mig ner. Men framåt eftermiddagen kvällen började jag känns mig bättre så det är skönt. Hoppas jag är helt okej i morgon då jag skulle behöva åka till affären.  Även så är Filippa inte 100 så hoppas hon är helt frisk i morgon med. 
 
Fast jag inte mått något vidare i dag så har vi ändå haft en mysig dag. Vi har kollat på Youtube och lyssnat på musik, vi har ritat, jagat fjärilar som kommit in, kollat när grannarna målade ladgården, gungat och ätit middag på golvet framför en film. Dock började Filippa få ont i magen igen så hon somnade 30 min tidigare i dag i soffan. Våra pluttis <3. 
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på grillmästarna, jag blir sugen på allt dem gör!
 
Hoppas ni alla får en bra kväll.
 
Då min mobil tycker jag ska rensa bland alla bilder så kan jag inte ta några nya.  Så slänger upp denna fina bild på syrrans grannars föl!