Dagis

Vakna med ett ryck i morse och kolla kl och neej vi har försovit oss.. kollar igen på klockan och ser att nej vi har inte försovit oss. Av detta uppvaknande resulterade i en huvudvärk! Dock hade jag nog den innan uppvaknandet också då nacken är jätte stel och det går upp i huvudet på mig. 
 
Måste bara skryta lite över min fina Filippa. Sa att jag ska gå och hämta kläder men ikke det fick jag inte det skulle hon själv göra. Så in och kollade väldigt noga på vad hon skulle ha på sig. Hon hittade en kjol som ville ha men sen hittade hon en annan som hon skulle byta till. Mammas fina tjej! Tar på sig alla kläder själv med lite hjälp ibland med fram och bak <3. 
 
Efter frukosten blev det att åka till dagis och Det är där vi är nu. Sitter dock inte och bloggar bland barnen utan jag har gått ifrån lite och barnen är ute och leker. Än har dom inte hämtat mig så det går nog bra med Elvira. Tror hon känner en stor trygghet med att Filippa är där. 
 
Efter dagis blir det att åka hem och städa.  Har ju kalas i helgen och är dags att börja röja lite hemma. I dag blir du även att slå in paketen som Elvira ska få i morgon då hon blir en stor tjej hela 1 år!! Känns som det var förra veckan som jag pulsade med henne och nu är hon redan 1 år!! Mammas stora bebis älskar dig så det gör ont!<3
 
Nu ska jag snart gå ut och kolla hur det gått. Hoppas ni får en bra dag!