God morgon

God morgon!
 
I natt har jag inte sovit mycket. Elvira har varit orolig och vaknat mycket velat ha mat och somnat om men vaknat igen och sovit dåligt. Vid halv 6 kom hon upp till sängen vi låg i och då var hon jätte kall om fötterna så hon hade säkert frusit under natten så dagens pris eller ja nattens pris för dålig mamma går till Maria!! Fick så dåligt samvete för min lilla bebis som tydligen hade behövt ett tjockare täcke än vad hon hade. Tur att vi ska sova hemma i natt där det är varmare än hemma hos morfar hehe. 
 
När jag tog upp Elvira tänkte jag att nu kanske vi kan sova ett tag till... men ikke. Filippa vakna och tyckte inte att hon skulle sova mera. Så hon gick upp och börja leka. Jag försökte få Elvira att somna om men ne det var mera spännande att ha kolla vad Filippa gjorde som sprang in och ut genom dörren.  Så vid 7 gick jag också upp och vi gjorde lite frukost. Försökte mig på att brygga kaffe i en sån där perkulator?! Men ne jag får hålla mig till en vanlig kaffebryggare då jag inte alls fick till det. Men när morfar vakna blev det kaffe tillslut!
 
I dag ska vi åka in till stan och träffa Lotta med barn och Emelie med barn. Ska bli så himla kul!! Barnen får leka lite och sen ska vi hämta hem pappa dom varit i väg med jobbet igår kväll.  
 
Nu ska jag vara lite social och även stryka under massa viktiga meningar i min kurshandledning  inför i morgon då det börjar en ny kurs då. 
 
Ha en bra första advent alla!!