Best Western Princess hotel

Denna helg har vi varit barnlediga och bara varit med varandra. Det är 4 gången Filippa har barnvakt över natten på 2.5 år och första gången för Elvira. Filippa har varit hos våra grannar som hon verkligen älskar och Elvira hemma hos sin faster. Det hade gått jätte bra med båda barnen och dom hade varit så snälla. 
 
Jag trodde det skulle vara jobbigare än vad det var. Jag kan lova att jag tyckte det var jätte jobbigt att inte vara den som lägger barnen eller vaknar och ger dom tröst men jag kände mig trygg i att dom var hos nära och kära. Men i dag när jag fick krama mina små blev jag hel igen<3. 
 
Vi firade 6 år förra veckan så denna helg har vi bott på hotell och ätit ute på restaurang. När vi fyllde åt fick vi presentkort av grannarna som vi nyttjade igår. Vi käkade på härliga pasta och det var riktigt gott. Tog ett glas vin till maten var jätte gott först tills jag blandade vinet med maten och då gick det inte att dricka vinet det blev så sjukt äckligt! Jätte synd men jag tog mig en cider på bishop sen. Märks så himla väl att jag inte är en vanne drickare. Tyckte inte det var så himla gott och kände absolut inget sug efter det utan kunde lika väl dricka vatten. Ja ja vet det är Pansionärs varning på mig  
 
Vi kom tillbaka till hotellet skapligt och det var så jäkla mysigt att bara vara jag och Simon och inte känna någon stress att vi måste somna. Utan vi kunde ligga och titta på tv ända in på småtimmarna. Så himla skönt. Tack älskling för att du bjöd jag älskar dig!!
Nykära och fnissiga gick vi där ifrån med ännu mera ork och längtan efter vardagen som små barnsföräldrar.