Lördag

God kväll!
 
Dagen har varit kanon med mycket att göra och fint väder.  Vaknade tidigt och var riktigt trött då jag knappt sovit något i natt som var. Men Simons morfar skulle komma hit så var vara att gå upp och ta på sig ansiktet. Jag och Elvira åkte och hämtade Linda på förmiddagen så åkte vi in till stan där det var klädbytar dag på vittra förskola. Träffade även min fina vän Ella och hennes dotter och även Johanna. Så när vi hade handlat klart alla så tog vi oss en fika och kollade igenom  det vi hade köpt. Jag handlade för över 400 och då fick jag jätte mycket kläder. Älskar klädbytar dagar man kan verkligen hitta en massa kläder för en billig peng. 
 
Efter shoppingen åkte vi hem och väl hemma var barnens farmor hos oss. Barnen fick ett varsitt Påskägg  med lite små saker i och en varsin kyckling så söta. 
 
På kvällen blev det att grilla till middag så himla gott. Nu ligger barnen i deras sängar och sover så gott. Simon kollar på film med sina två kompisar där nere och jag kollar på tv i sovrummet men ska snart sova. 
 
Hoppas ni haft en bra dag!