Tisdag en bra dag!

Haft en kanon dag tillsammans med barnen, mormor och gamelmormor. Vi skulle åka till vikbolandet och kolla på något stuteri tror jag det var som mamma hade kollat upp. Men vi hittade inte utan åkte ner till Arkösund i stället.  Där hittade vi en badplats med sån himla fin utsikt över havet med en massa segelbåtar åkandes så himla harmoniskt.  Vi var där länge fikade och lekte och busade av oss. Sen åkte vi hemåt. Åkte till sörping där min bil stod och då ville Filippa så gärna ha en glass så det fick bli ytligare en fika där i solen. Malin och vovven kom och gjorde oss sällskap och efter glassen gick vi hem till malin och kollade på hennes fina lägenhet som blivit renoverad. Malin hade gjort jätte fina pannband åt barnen. Hoppas dom kan ha dom i höst sen. Tack Malin. 
Efter ett tag kom även Lellan på besök men straxt efter det åkte vi hem. Möte pappsen som var hemma och i full färd med att på börja grillningen. Dock var det inte sol länge utan regnet kom så jag satt med paraply och grillade. Men gott blev det iallafall.
 
Just nu sitter jag i Elviras rum och väntar på att hon ska somna. Filippa borde somna nu men när jag var ute för ett tag sen och tittade in så låg och hon log och vinka glatt. Mammas goding<3!
 
Hoppas ni haft en toppen dag!