Bläää!!

Som tidigare inlägg säger så har jag haft en jätte bra dag förutom att jag  i dag fick svar på min andra utbildning jag sökt. Affärslogistik och jag var så jäkla taggad för denna utbildning men ikke. Reserv plats 81 till 158! Så ja bara att skippa den drömmen. Nu väntar jag på svar om förskolelärare så håll tummarna! Annars får det bli min plan B men skulle bra gärna vilja studera!
 
Känns så jäkla tråkigt att jag inte kom in på denna eller vårdadministratör! Jag har bra betyg och alltid kämpat men vad får jag för det?  Inte ett skit för meriter väger mera än betyg. Och bra det men va fasan jag har inga meriter att gå på. Har bara erfarenheter av handel och restaurang.  Suck! Aja bara hoppas på bättre lycka nästa gång.  Tredje gången gillt! 
 
 
#1 - Lellan

Jag lovar att oavsett vad som händer så kommer du komma långt och högt!!

Svar: Vad du är snäll sis! 😍
Maria O