Peppa mig!

Inne på andra veckan med träning och motivationen är inte på topp i dag. Jag skulle vilja att jag vakna en morgon och jag såg ut som jag ville. Men jag vet att jag måste kämpa och fortsätta träna fast det känns inte alls kul i dag! 
 
Ge mig lite pepp!! 
 
 
#1 - Sandra

Att vakna och vara nöjd är verkligen något att sträva efter men inte glömma vad din kropp gått igenom för att skapa era undervärk. Kanske har du någon kompis som också vill komma igång med träningen så ni kan peppa varandra när träningen mest känns som ett jobbigt ont. För att lyckas så är 80% bra kosthållning och 20% hur mycket du rör på dig, om du inte vill träna ihjäl dig då villsäga. Du är en grym mamma och sambo, välj att prioritera dig själv ibland även när barnen är hemma med dig. Du kan, du vill. Lycka till!

#2 - lellan

Sandras kommenterar säger allt. Glöm inte att älska dig själv.

Svar: Ja hon är en smart kvinna:). Tränar själv en massa så hon vet ju;)
Maria O

#3 - Sanna Eriksson

Du klarar det! Gör det innan hjärnan hinner tänka för mycket på varför den inte ska. annars, ta nya tag imorgon - gå upp lite tidigare och få det gjort på morgonen :-) Sen en go långfrulle på det! :D